CăutareAvansată

F.A.Q.

Întrebări Frecvente


 1. Care sunt documentele necesare pentru închirierea unei maşini?

Europcar solicită deţinerea unui permis de conducere valabil cu o vechime de minim 1 an, carte de identitate/paşaport şi carte de credit. În cazul închirierilor în scop de afaceri, documentele de înregistrare a societăţii, ştampila oficială şi o comandă semnată pe propria răspundere trebuie prezentate la începutul închirierii agenţilor noştri din toate birourile.

 2. Cu cât timp în avans trebuie rezervat autovehiculul?

Pentru categoriile Mini, Economy, Compact şi Intermediate rezervările trebuie făcute cu 4 ore înainte de ora închirierii, iar în cazul altor categorii cu 2 zile în avans.

 3. Există un serviciu de livrare la Europcar?

 Livrarea poate fi furnizată la cerere, în oraş, pentru 10 EUR (plus TVA). Cererea de livrare/colectare trebuie indicată de comandă.

 4. E permisă conducerea vehiculului în afara României?

Călătoria în afara Moldovei se face la cerere. Pentru a călători în afara Moldovei, este obligatoriu să avem copia paşaportului clientului cu 48 de ore în avans, în afara weekend-urilor, pentru a emite o autorizaţie specială pentru vamă. Clienţii nu pot trece vama fără această autorizaţie specială. Vor fi opriţi la graniţa. Călătoria externă e permisă numai cu următoarele grupări de maşini: ECMR, EDMR, CDMR şi CWMR, fiind sub rezerva disponibilităţii, în cazul în care rezervarea nu a fost confirmată în avans pentru călătoria în afara Moldovei.

Este interzisă conducerea vehiculelor în următoarele ţări: Turcia, Albania, Kosovo şi fostele ţări sovietice (cu excepţia Moldovei). Este permisă trecerea frontierei în Bulgaria, Romania, Serbia, Ungaria, Croaţia, cu notificare prealabilă. Taxa de permis de trecere a frontierei este de la 30 la 100 euro ( plus TVA ), în funcţie de perioada de închiriere. Unele categorii de vehicule nu pot fi conduse în străinătate.

 5. Cine are autorizaţie să conducă vehiculele închiriate?

 Oricine este înscris în contractul de închiriere şi corespunde Condiţiilor generale de închiriere ale Europcar.

 6. Unde pot fi returnate maşinile închiriate?

 Maşinile închiriate pot fi returnate la oricare din birourile Europcar din ţară.

 7. Cum se procedează în caz de accident?

 În caz de accident, persoana care închiriază vehiculul trebuie să ofere detaliile importante cu privire la ceilalţi participanţi către Europcar (nume, adresă, detaliile maşinii, locul, raportul poliţiei este obligatoriu, poliţa de asigurare şi numele companiei de asigurare). Dacă persoana care închiriază vehiculul şi/sau celălalt participant sunt persoane străine, trebuie să se efectueze investigaţia la faţa locului şi trebuie anexat raportul poliţiei.

 8. Ce include asigurarea?

Ratele de asigurare includ asigurarea de răspundere şi Casco împotriva pagubelor şi a furtului (CDW & THW) cu răspundere.

Dacă se refuză asigurarea de coliziune (CDW), în cazul în care există daune sau dacă se pierde maşina închiriată sau piese ale acesteia, în caz de spargere a geamurilor sau furt, persoana care închiriază suportă cheltuielile de reparaţie.


Sunați echipa de rezervări: +37369187010

Aceeasi aplicatie smart. Mai multa mobilitate.

Descarcati aplicatia mobila Europcar pentru iPhone, iPad si Android!